Продавець Твій ШОП МЕГА корисних речей "Механік" розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1694 відгуків
Мотоциклетні зеркала універсальніпоглянути

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

+380 (67) 370-77-06
ул. Б-Хмельницького 54, Сокаль, Україна
Кошик
твій МЕГА ШОП

Датчики тиску і вакууму (мапсенсори) ГБО

Мапсэнсоры для газового обладнання на авто.
в виде галереив виде списка

  У цьому розділі Ви можете придбати датчики тиску і вакууму (map sensor) для газового обладнання 4 покоління: AC.SA Stag, KME, AEB, LPG TECH, Zenit, OMVL REG, Agis і яку роль він виконує.

 

   Всі датчики тиску і вакууму виконують два завдання:

  • вимір абсолютного показника тиску в газовій системі: даний показник необхідний для управління роботою газового редуктора, передається цей показник в ЕБУ (електронний блок управління) газової системи;
  • вимір абсолютного показника вакууму (розрядження) у впускному колекторі автомобіля: цей показник вимірює розрядження (тиск) у впускному колекторі автомобіля і передає його в ЕБУ; необхідний для управління роботи газовими форсунками - чим більше тиск у впускному колекторі - тим більше навантаження на двигун - тім довше повинні бути «відкріті» газові форсунки для вприскування газової суміші.

 

   Датчики тиску і вакууму бувають аналогові (Stag ps 01, Stag ps 02, KME Diego ps cct 5 aeb 025) і цифрові (KME Diego ps cc 5). Всі вони встановлюються перед газовими форсунками.

 

   Від технічно вірної установки мап сенсора залежить термін його служби. Якщо встановити його невірно то конденсат з рукавів потраплятиме на мікросхему прилаштую що викличе його поломку. Також однією з причин виходу з ладу пристрою є погана герметичність мембрани газового редуктора. Внаслідок чого тосол (антифриз) потрапляє в сам датчик.

 

   Також датчики поділяються на «ремонтопрігоді» (Stag ps 02, Stag ps 02 Plus, AEB 025, KME ps cct 3a і старше, KME ps cc 3a і старше) і непридатні до ремонту »(Stag ps 01, KME ps cct 1 -cct 3, KME cc 1-cc 3). Це обумовлено тім, що мікросхема пристрою «залита» спеціальним матеріалом, щоб уникнути попадання рідини, вологи і протидії температурних перепадів.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner